onsdag 14 juli 2010

80 minuter kreativitet




Idag är det vilodag från högintensiva träningsaktiviteter, men en stavgångspromenad på 80 minuter innan frukost ville jag ändå unna mig i dessa högmotivationstider. Morgonens promenad runt Eriksberg var som balsam för själen och frukosten smakar alltid så mycket bättre efteråt.

Morgonpromenader gör mig så kreativ också. Medan jag gick därnoch lyssnade på gammal RPM-musik i ipoden hittade jag på den ena affärsidén efter den andra. Jag kom också fram till att det hade kunnat funka att bara jobba som anställd onsdag, torsdag och fredag och sedan jobba med det egna företaget resten av tiden.


Min Nespressomaskin har fortfarande inte gjort mig besviken. Idag gjorde jag en "Lungo" med en skvätt mjölk i.

Nu väntar 6 dagar med mycket jobb. Har en del nytt att lära mig, så det ska bli roligt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: