torsdag 17 juni 2010

Träning med Miss-Nea

Kvällens träning blir för Linnea på Sportlife Backaplan. Det blir faktiskt första gången jag tränar det för någon annan än mig själv och utbildaren. Riktigt dåligt av mig faktiskt! Ett halvår har konceptet funnits på gymmet, men jag får väl skylla på att jag haft mycket annat att prioritera den här våren.

Med en Reload i magen och Nike på fötterna ska jag köra så svetten sprutar!

VAD TRÄNAR DU HELST I SOMMAR?




- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

NEA sa...

Shit, nu blir jag ju nervös! Jag som precis gjort en ny klass med ett upplägg jag inte testat innan. Var ödmjuk ;) Välkommen!

River sa...

Men jag är alltid ödmjuk. Men var är du? Står här i salen å lyssnar rpm-musik i väntan på klassen...

NEA sa...

Jag vet att du är ödmjuk. Tack för feedbacken efter klassen! :)

River sa...

Tack själv, soft att sitta och byta tankar efter passet! :)

Tove sa...

Jag tränar helst dragkamp :) . Å lite cykel, å lite löpning.