måndag 21 juni 2010

Ta med fotbollsskorna imorgon

Imorgon är det tisdag. Det vet alla som kan veckans dagar. På tisdagar har jag min favoritcykelklass. Det vet alla som läser den här bloggen regelbundet. Imorgon går vi in på sommarschemat och det firas med ett nytt pass med en hint av ett väldigt aktuellt tema. Jag lovar att det inte kommer spelas en enda "ton" från någon Vuvuzela.

Kollade just bokningen om jag kunde boka in någon rolig träning för mig själv, och när jag ändå var där kollade jag in morgondagens pass. Just nu är galningarna och bokar in sig på restplatserna :). Det kommer visserligen vara ett "around the world"-tema på klassen, vilket kanske ger lite semesterfeelings för oss som är kvar i Göteborg.

2 kommentarer:

NEA sa...

Waka waka? Funkar den som kvalificerad gissning? :)

River sa...

Kanske. Kanske inte :) Hehe