tisdag 29 juni 2010

Sportlifes Utvecklingsteam


Den här tisdagen har börjat mycket bra. Först en härlig promenad i strålande solsken till Sportlife Backaplan för att vara med på ett riktigt bra IndoorWalkingklass. Jag blev rejält trött trots att passet bara var 30 minuter, och vilken musik det var då! Den musikmixen var klockren!

Jag skrev igår att jag skulle på ett möte. Mötet gällde Sportlifes Utvecklingsteam, och från och med idag är det officiellt att jag numera är med i detta team. Det känns fantastiskt roligt att jag ska få jobba med att utveckla andra instruktörer.

Nu ska jag lyssna igenom musiken till eftermiddagens pass och ladda lite. Blir nog inte så svårt idag. Ikväll blir det lite grillning ute i Örgryte.

3 kommentarer:

Tove sa...

Grattis!
Bra pass idag. Svettigt, jobbigt, uppförsbacke & kul musik!

soffan sa...

Grattis igen, så jäääla gött :)!!

Fitnesscoachen sa...

Grattis Emil! Superkul!!