söndag 20 juni 2010

Soooo Riverstyle!

(För den som inte förstod det innehåller rubriken en smula ironi.)

Fast jag borde kanske börja tipsa mer om mina musikfavoriter i Cykel- och IndoorWalkingsammanhang. Det är ju trots allt en stor del av er läsare som jobbar med träning av olika slag.

Nyss hade jag bestämt mig för en låt. Den passade så sjukt bra som uppvärmning av flera olika anledning. Rätt i tiden, följer mitt tema och har en bra text som är perfekt att peppa igång med. Vad händer då? Jo, en vän tipsar om att David Guetta har mixat den och vips har jag nu samma låt som jag vill använda två gånger i samma pass. Jäkla Guetta, varför ska han vara så grym? Måste hitta någon smart lösning på det här.

Vill ni ha mer musiktips här i bloggen?

6 kommentarer:

Träningsglädje sa...

haha du läser för mkt kissie!!!!

Fetaosten sa...

men det e la ba o mixa ihop originalet med mixen, det har du ju gjort förr!!!!

mattias sa...

Klart jag vill! :)

Mary sa...

I-landsproblem kära vän ;)

Jenny sa...

Det är väl inget musiktips om man inte får veta vilken låten är!? :)

River sa...

Musiktips kommer :)

Jenny - Preciis, men först ville jag ju veta om ni var intresserad av det, vill ju inte tipsa i onödan ;)...