söndag 27 juni 2010

Outdoorwalking till Indoorwalking





Solen skiner och temperaturen borde vara en bra bit över 20 grader. Jag vickar en Indoorwalkingklass på Sportlife Lindholmen idag. Det är 5 st som vill träna inomhus med mig idag, så när det blev klart att jag kör passet bestämde jag mig att gå lite "Nordic-Walking" till gymmet. Fyndade ett par gångstavar för endast 99 kr tidigare idag. Eftersom min plan blandannat är att gå mig i form tyckte jag det var en bra ide att köpa ett par gåpinnar.

Vattenflaska, ombyte och skivor packade jag i en löparryggsäck från GöteborgsVarvets priskollektion. Riktigt smidig!

Eftersom jag var lite snabbare än planerat passar jag på att steka lite på gräsmattan utanför gymmet.

Det är härligt att vara "ledig"!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: