onsdag 23 juni 2010

Impulsköp på stadium

Påväg till gymmet var jag tvungen att gå in på stadium. Med mig ut råkade jag få med mig något jag inte behöver, men som jag tittat lite på sen den kom ut. Jag har skorna, jag har shortsen, jag har tshirten. Och nu har jag jackan. Allt med detaljer i den snygga gröna färgen. 899 kr är ord. pris men jag betalade bara 499 kr! Onödigt kanske, men med tanke på mitt femsiffriga belopp på lönekontot innan att junilönen ens har kommit var jag fan värd denna gröna löparjacka.

Måste komma igång med motionerandet utomhus. Promenader och löppass ska bli en vanligare syn i min träningsdagbok.


Bloggnamnet River Springer lever inte riiiiktigt upp till namnet nuförtiden.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

grönt e skönt!!! waka waka!

Magnus sa...

Snyggt! Grym blog-pose;)