fredag 18 juni 2010

Härlig start på dagen

Jag tycker att det är härligt att börja dagen med en morgonklass. Ibland. Idag var det en sådan dag. Men jag skulle nog ha lite svårt för det i längden, eftersom jag är sämst på att sova tidigt. Roligt team med Helena som har klassen i vanliga fall.


Innan gårdagens träning råkade jag snubbla över rean på intersport och fyndade denna snygga jacka från Nike. Perfekt, jag som inte har några sådana här jackor. Men 350 kr som den kostade är ett fynd, då är det ok va?

Nu hoppas jag att bussen kommer så att jag inte missar morgonmötet.

Trevlig helg på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Jennie sa...

Snygga jackor kan man inte få för många av, eller hur!

soffan sa...

Reashopping är alltid befogat :) .

River sa...

Jennie & Soffan - Det är bra att ni är på min sida. Och apropåsida, så kan man faktiskt vända ut och in på jackan och helt plötsligt får man en annan jacka. Två för en OCH rea allså :)

Träningsglädje sa...

inget naket var det här...

Alle sa...

snyyyggg jacka!!!

River sa...

Träningsglädje - Men det skapade uppmärksamhet? Kanske.

Alle - Jag vet, skitsnygg :) Ses ikväll!