torsdag 17 juni 2010

Hallååå? *ekar*

Märker ni att bloggen lever?

*väntar på svar*

Hallååååå?

Kan det vara så att alla mina tusen läsare har stuckit sin väg?

Jag tycket att bloggen har börjat leva igen. Och det tackar jag min kära iPhone för. Men frågan är om några läsare finns kvar? Sedan jag började mobilblogga med myou på min gamla mobil slogs besöksräknaren ut och nu redovisas endast de som kommer in från myou´s sida (antar jag). För om det verkligen är så att jag har 2-3 läsare per dag lägger jag ner skiten.

Jag gillar att skriva, men en blogg vill man ju att någon ska läsa. Jag vill ha en läsarskara att kommunicera med genom kommentarer. Jag vill att bloggen ska vara en kanal för tankar, åsikter, tips, idéer, utmaningar och annat skoj där detta bollas genom kommentarerna. Nu ekar det oftast tyst. Antagligen är det ointressant skit jag skriver nuförtiden, så ingen bryr sig. Om det är så, säg till, för då lägger jag ner det här med bloggandet.

Nä, om man skulle öppna ett worddokument och börja skriva där istället...

Godnatt. 07.15 börjar RPM på Exclusive, bussen går 06.33, måste sova. Redan helg.

6 kommentarer:

Linda sa...

Jag läser det du skriver. (Men är dålig på att kommentera.)

Tove sa...

Ja, jag märker att bloggen lever! Självklart ska du inte öppna ett worddokument och skriva där - då ser ju liksom inte vi (dina 2-3 läsare) :)). OM du börjar skriva i word kan du väl börja maila dokumentet till oss som önskar?

Hoppas på att bloggen fortsätter leva, för näe du skriver inget ointressant skit.

mattias sa...

Kvar! :)

Träningsglädje sa...

vi läser! men vi är nog dåliga på att kommentera... :)

Johan sa...

Koppla blogen till ett google analytics konto, så får du den bästa besöks statistiken.

runrunner sa...

Jag läser :))
Du förresten... Den där ljudfilen med Kalla i början på ditt pass på BBC... Finns den tillgänglig någonstans? (tror jag frågat förut, men har missat svaret i sånt fall)