söndag 13 juni 2010

Forss Event

Jag har skrivit om det lite till och från, att jag startat ett eget företag. Idag mailade jag iväg min första faktura för ett jobb jag gjort och helt plötsligt kändes allt på riktigt. Jag har Forss Event som ett sidoprojekt, för att utvecklas mer och testa på nya utmaningar. För jag kommer fortsätta arbeta som anställd. Grunden i företaget kommer vara mitt instruerande och min stora "kund" kommer såklart vara Sportlife. Så jag går från anställd till att bli "konsult". Den andra delen av företaget hyr jag ut mig själv som projektledare till event och evenemang som behöver Forss Events hjälp.


Och nu när jag skickade iväg min första faktura drog en känsla av entusiasm, driv och glöd igenom mig. Jag är väldigt sugen att gå in i projekt och samarbeten.


Ska vi göra något roligt tillsammans? Du har min mailadress i högerspalten.

3 kommentarer:

frida sa...

Skoj med företag! Bara att satsa. Säger som dig, bara att kontakta om du har något på gång... Lycka till!

marcus sa...

Sverige behöver fler människor som känner driv, så det här gillas verkligen!

Suzan sa...

coolt, grattis!