söndag 20 juni 2010

Eftermiddag på Sportlife Partille

Det är ingen nyhet för oss Sportlifeinstruktörer att den nya anläggningen i Partille är något utöver det vanliga. Med tre våningar stoltserar denna jättearena en bit bort från köpcentret Allum.

Det här blir min tredje klass här ute, men första för vanliga medlemmar då jag presenterade de två första på Sportlifes stora instruktörskonvent.

Så jag har fina minnen härifrån kan man lugnt säga.

Det är synd att anläggningen ligger så långt bort från mig, för om jag ska ta mig hit får jag åka med två olika bussar och sedan promenera ca 1,5 km, alternativt åka med tre olika bussar om bytena passar. Lite omständigt kan tyckas.

De som bor i Partille kan då inte gnälla att de har dåliga gym.

Här är lite bilder från anläggningen:






Ca 25 min tills klassen börjar...


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Mary sa...

Härliga bilder Emil!
Jag har fortfarande inte varit där - missade ju konventet, och har inte lyckas vicka där heller än!