söndag 27 juni 2010

Eftermiddag på Sportlife Lindholmen


Tidigare idag körde jag en IW-klass för tre personer. Det är svårt att köra en klass för tre personer, speciellt om de kör för en för första gången. Men jag försökte göra bra ifrån mig och deltagarna som skippat solen för lite träning körde på riktigt bra.

Det visade sig att det inte fanns någon Bodypumpinstruktör, så jag erbjöd mig spontant att köra en RPM för dem som ville träna Les Millsgruppträning i alla fall. Vi blev över 10 personer och jag tror att nästan alla hoppade upp på cykeln istället. Det var många som testade det för första gången och det var speciellt en tjej som tyckte det var jätteroligt. Jag körde cykelklassen i mina Nike Lunar Elite och det var ingen skön upplevelse!

Om du kör cykel några gånger i månaden tycker jag att du ska investera i ett par cykelskor om du inte har några. Känslan blir mycket bättre!

Här är lite bilder från Sportlife Lindholmen, en av de finaste Sportlifeanläggningarna enligt mig:














Imorgon börjar jag dagen med en promenad innan frukost och avslutar dagen med träning på något av alla gym som finns i min närhet.

Godnatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Fitnesscoachen sa...

Du tycks verkligen vara igång igen nu- härligt!!