onsdag 23 juni 2010

Are Pee Em

Jag "lånade" som sagt en RPM-klass på Exclusive igen. De flesta av låtarna börjar sätta sig ordentligt i ryggmärgen nu. Efter klassen visade det sig att en kvinna bara pratade engelska, men hon hade inte velat säga något innan klassen, sa hon. Dock så sa hon att hon hängde med bra i alla fall för att jag instruerade så tydligt med mitt kroppsspråk. Och det får jag ju ta som en komplimang. Kommer hon nästa vecka lovade jag att lägga instruera mer på engelska. Idag var det inte fullt så jobbigt. Coachar jag låt 4 och låt 6 för lätt? Ska tänka på det tills på fredag då det är dags för nästa uppdrag.

Imorgon blir det att starta dagen tidigt på ett spännande event på Sjömagasinet. Har en känsla av att jag och mitt sällskap kommer få njuta av en sjukt god frukost. Det ska också bli spännande att höra på vad Göteborg & Co och Business Region Göteborg har att säga om näringslivsutvecklingen och evenemangen i Göteborg.

Dags att sova, kl 06.45 börjar det imorgon!

3 kommentarer:

soffan sa...

Haha, jag hade EXAKT samma funderingar efter min "Are Pee Em" idag, om jag kör 4an och 6an för mesigt :)...

River sa...

Hehe :) Men just i denna release tycker jag att både 4an och 6an är så "mjuka". Om man ska köra "hard" i slutet på intervallerna blir det ju liite schizo enligt mig.

soffan sa...

Ja eller hur! Fyran kan man möjligen kicka igång lite när man kommer ner och sitter på slutet, men det är ju så kort kvar då. Sexan känns liksom smygig, där brukar jag lämna det lite upp till deltagarna själva. Å andra sidan har man ju alla möjligheter i världen att köra så det ryker i 3, 5 och 7... :)