torsdag 17 juni 2010

45 min egen träning




Prydligt uppradade cyklar och indoorwalkers samsas om en stor sal på Backaplans gym.


Innan klassen körde jag igenom lite egen koreografi. Bara för att. Det var riktigt skönt att träna lite själv och IndoorWalking är roligt, också från deltagarsidan :).

Blev kvar ett bra tag i instruktörsrummet, så nu blev klockan lite väl mycket. En bra anledning att hoppa över tvätten.

Imorgon startar jag dagen med att instuera RPM på Exclusive. Sen snabbt till jobbet för att hinna till ett möte. Det är faktiskt min sista fredag på GöteborgsVarvet. Projektanställningen börjar tyvärr lida mot sitt slut. Sen har jag lite ledigt i en vecka innan det är dags för att gå tillbaka till gamla jobbet .

Nu kommer bussen! Bäst att lägga ner iphonen så ingen får för sig att råna mig. Det är ju tyvärr så det går till här ute på ön.

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: