söndag 16 maj 2010

Träningsplanering v 20

Vecka 19 får gå i pollenallergins tecken. I måndags orkade jag bara RPM-klassen och i tisdags höll jag i lite löpträning, instruerade en cykel och var sedan med på en Bodybalance. Efter det har jag haft ont i halsen, snorat, hostat och kännt mig allmänt seg. Idag hjälpte jag F med sin IW-klass, vilket gick okey med tanke på veckan som varit.

Nästa vecka blir det inte mycket träning på grund av allt jobb..

Träningsplanering v 20:

Måndag: Jobb från morgon till kväll.
Tisdag: Cykel60 Activio (instrukör) & Bodybalance @ Sportlife City Domkyrkan (och jobb, såklart)
Onsdag: Jobb från morgon till kväll.
Torsdag: Jobb från morgon till kväll.

Fredag: Jobb från morgon till kväll.
Lördag: Jobb från morgon till kväll.

Söndag: Jobb från morgon till kväll.

Däremot kommer det bli MYCKET SPRING på jobbet. Har du inte koll på vad jag jobbar med, så jobbar jag som projektledare HÄR.

1 kommentar:

J sa...

E du typ ledig från och med måndag tills nästa maj då elle? ;)