söndag 9 maj 2010

Träningsplanering v 19

Vecka 18 kan man väl sammanfatta det som att jag gick in i någonslags Bodybalancepsykos. 1 planerat pass blev visst 4 pass. Lite mindre löpning än planerat, men det hade jag på känn. Dessutom råkade jag ställa fram klockan VARJE morgon, så några morgonpromenader blev det inte heller. I fredags snozade jag så mycket att jag var tvungen att ta taxi till jobbet. Nu får jag rycka upp mig!

Träningsplanering v 19:

Måndag: RPM (instruktör) @ Sportlife Domkyrkan + Löpning (lätt distans)
Tisdag: Cykel60 Activio (instrukör) & Bodybalance @ Sportlife City Domkyrkan
Onsdag: Bodybalance @ Sportlife Exclusive + Löpning (lätt distans)
Torsdag: Vila
Fredag: Bodybalance @ Sportlife Exclusive
Lördag: Löpning (distans)
Söndag: (Ev IndoorWalking45 Activio (instruktör) @ Sportlife Backaplan)

+ minst 3 st morgonpromenader!

3 kommentarer:

Tove sa...

Du ... varför bara 20 platser att boka på cykelpassen på Domkyrkan när det är Activioklasser?

Träningsglädje sa...

ja för fn. skärpning river!!! (har en flaska vin i kylen med namnet by the river. ganska billigt tysk riesling, men ändå)

River sa...

Tove - Du, det undrar jag också! Ska ta reda på det imorgon. Antar att det är ngt galet med bokningssystemet. (Eller att någon receptionist inte vet hur man använder bokningssystemet)

Träningsglädje - Ja, nu är det skärpning och godnatt så jag komme rupp imorgon. Hoppas vinet smakar fint, trots att det är lite billigt ;)