söndag 2 maj 2010

Träningsplanering v 18

Oj vad jag hoppar över pass just nu. V 17 blev inte alls som planerat. Jag sprang i måndags, instruerade cykel och tränade bodybalancei tisdags och sprang i torsdags. Men i övrigt så är det helt tomt i träningsdagboken. Det visar sig tydligt att jag är inne i en stor motivationssvacka just nu då jag nästan ligger sist på min funbeatlista.

Träningsplanering v 18:

Måndag: Löpning (backintervaller)
Tisdag: Cykel60 Activiopremiär (instrukör) & Bodybalance @ Sportlife City Domkyrkan
Onsdag: Löpning (lätt distans)
Torsdag: Vila
Fredag: Löpning (distans)
Lördag: Löpning (distans)
Söndag: IndoorWalking45 Activio (instruktör) @ Sportlife Backaplan


+ minst 3 st morgonpromenader!

5 kommentarer:

Malin sa...

Du som har koll :)
Om man inte kan springa Göteborgsvarvet kan man då sälja/överlåta startnumret till någon annan? Går väl inte att göra namnbyte väl? Springer man isåfall i nån annans namn, eller är det inte tillåtet? Min syster har varit sjuk länge och kan inte springa och min sambo är riktigt sugen att springa, så frågan är om han kan ta hennes plats?

Magnus sa...

Mycket löpning nu! Keep it up!

Jenny sa...

Jag ska banne mig inspireras av ditt inlägg och köra ett pass backintervaller jag också denna vecka! :)

Steph sa...

Brukar du har mycket stammisar på din RPM klass som jag fick ta idag? Fick många glada kommentarer på mitt cykel 45 iaf, var lite nervös innan om jag kunde ersätta dig lika bra med en vanlig cykelklass :)

River sa...

Malin - Hej, Nä det går inte att göra namnbyte. Det är inte okey att springa med någon annans nummerlapp. Orsakerna är flera men framför allt kan det bli väldigt fel om personen som springer med fel nummerlapp skulle råka illa ut och anhöriga måste kontaktas. Läs mer här:

http://www.goteborgsvarvet.com/Lopare/Organisation/Vanliga-fragor/Namnbyte/

Det är många som säljer sina startbevis till andra, och dom som köper springer således i en annan persons namn. Det är inte tillåtet enligt tävlingsreglerna.

Din sambo kanske kan hitta något annat roligt lopp att springa? :)

Magnus - I try, I try...

Jenny - Härligt, ut och spring i backar bara! :) Hoppas på rapport i bloggen sedan.

Steph - Det är oftast så gott som fullt och av dessa 30 är det kanske 20 som alltid kommer, resten är ngn ny eller ngn som kommer då och då. Väldigt rolig klass att ha. Dom tyckte säkert att det bara var kul med ett nytt ansikte :) Tack för att du kunde hjälpa mig!