måndag 10 maj 2010

Ride it rakt in i väggen.

Shit. Idag var det jobbigt. Idag var det riktigt jobbigt. Och nu står jag här i repan och känner mig halvt död medan jag surplar på en proteindrink. Antar att denna känsla delvis infinner sig pågrund av all pollen som cirkulerar i Göteborgs luftrum. Men det var kul att instruera RPM igen. Tre veckor tills nästa gång då jag vickat bort fler klasser på grund av mitt livs största utmaning rent yrkesmässigt.

Hur tänkte jag när jag skulle springa lite lätt ikväll? Det är bara att glömma. Nu åker jag raka vägen hem, tar en dusch, en värktablett (har ont i nacken!!) och lägger mig på spikmattan.

Tack för idag slut för idag. Så känns det.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Åh fy, jag hade också en sån måndag. Benen sa "tack och hej" och det gick trööööggt att cykla hem efter klasserna.
nya tag imorn!

:O sa...

står att ditt pass imorgon utgår, när man är inne på sina bokningar.. stämmer det?

River sa...

:O - Nämen det utgår inte. Vet att det helt plötsligt blev 20 platser bara, så 10 avbokades kanske då? Men sen blev det 30 igen. Kolla med receptionen om du har en plats eller hur det är. Cya!