lördag 8 maj 2010

IndoorRunning

Sitter på bussen påväg till Borås för att bruncha lite med ett par gamla klasspolare. Samtidigt funderar jag på vad jag ska mixa ihop för musik till morgondagens IndoorWalkingklass. För min tanke är att det ska bli ett nytt pass för deltagarna, med några riktigt heta låtar. Träningsglädje och mängder med endorfiner ska infinna sig, samtidigt som passet ska kännas utmanande. Idag är det föresten exakt två veckor kvar till GöteborgsVarvet. Första start går om några minuter. Varför springer du GöteborgsVarvet?

Följ Emil direkt i din mobiltelefon

2 kommentarer:

Jennie sa...

Varför jag springer Göteborgsvarvet? För det är en sådan härlig löparupplevelse! En massa energi laddas upp inför resten av säsongen! Kul att se alla glada och kanske lite plågade minner när man springer i mål!

En av de bästa upplevelserna :)

coyntha sa...

Jag springer för att förra året var min största utmaningen i mitt liv!! Och det var så kul!
Man kan inte missa sådan upplevelse!!
Varför springer du? :D