söndag 9 maj 2010

Härlig söndag

Jag gillar att börja mina söndagar med IW på Backaplan. Idag var det ny fräsch musik och en koreografi som jag kände lite på idag. Upplägget med en pyramid kändes precis så där tuff som jag ville ha den. Min kropp skrek efter vila när det var dags att köra 5 min på 85 % direkt efter pyramidens topp. Precis enligt plan. Efter klassen åkte jag hem för att duscha, packa om träningsväskan och sedan åka in till stan för en finkaffe på Damatteo och lite snack med Starcke. Dagens sista aktivitet blir att svänga förbi min kollega för att sedan träna en soft Bodybalance tillsammans ute på Sportlife Örgryte. Tränar du på söndagar?

Följ Emil direkt i din mobiltelefon

2 kommentarer:

Cissi sa...

Klart jag tränar på söndagar...o hinner jag så syns vi borta på Örgryte om en stund :o)

Strulia Julia sa...

Nej! Jag är bakfull och godissugen på söndagar. :)