söndag 2 maj 2010

Grattis, en löparjacka kommer med posten

I tisdags började tävlingen om en löparjacka. Först vill jag tacka för alla bidrag och motiveringar som kom in. Kul och inspirerande att läsa. Men det finns bara en vinnare och det är faktiskt min pappa uppe i Norrland som kommer få en ny löparjacka.

Det var min mamma som skickade in motiveringen som löd så här:

"Jag vill att din pappa ska vinna jackan för träning är en pusselbit i livet för honom. Det skulle vara trevligt att se han i en ny löparjacka och inte i en som det står Koskullskulle backhoppning eller Boliden på. Och du kan nog tacka din pappa för ditt brinnande intresse för träning. Kram Mamma"

Och visst har hon rätt. Pappa tränar på bra och mycket, men unnar sig sällan nya träningskläder, så en ny löparjacka gör sig bra i hans ägo. Och visst är det från pappa jag har fått mitt intresse för träning!

Grattis pappa, hoppas du gillar jackan!

Inga kommentarer: