måndag 24 maj 2010

Folkfesten är slut för denna gången

Hundratals människor följer eliten på en storbildsskärm på Varvstorget.

Det råder lite lugn dagen-efter-stämning här på kontoret. Nu är Varvsveckan slut för iår och det har varit min livs roligaste arbetsvecka, men också en av de jobbigaste på samma gång. Det känns tråkigt att den redan är över, men också lite skönt.

Förra veckan jobbade jag mysiga 86 timmar. Jag är med andra ord mycket värd att få sluta nu. Solen skiner, det är varmt ute och ikväll blir det middag ute i Kungsbacka.

Pappa stannar två dagar till innan han beger sig upp norrut igen. Imorgon cyklar han för mig och det hoppas jag att du också gör. Ska nämligen bli utvärderad och lite stöd av härliga stammisar skadar ju aldrig! Hoppas vi ses i cykelsalen imorgon.

2 kommentarer:

Suzan sa...

kommer inte cykla men hålla tummarna, lycka till!

Katarina i Kyngälv sa...

Vet du att jag gick just och tänkte på dig och att jag fanken borde få tummen ur och komma till dig pronto. Hade det inte varit för att jag har kört en hel hög pass sedan igår skulle jag gärna ha knött mig in idag. Jag är med dig i tanken och är ganska avundsjuk på de som är med på riktigt.

Jo, nu vet jag precis när det var jag kom och tänka på dig: det var när jag var på väg till/från någon av dagens klasser och jag hade bra spinningmusik i öronen. Tänker ju osökt på dig då.. =D

kram