tisdag 11 maj 2010

Det mesta är på banan. Jag med.

Idag har jag hoppat in och hjälpt till som löptränare för ett gäng härliga människor som laddar till Speciel GöteborgsVarvet. Jag sprang runt den långa banan, som mäter 4,1 km. Det mesta är på banan nu inför nästa helg. Jag med och kan rapportera att banan var fin. Lätt jogg runt ett grönskande och pollenfyllt Skottsskogen. Solsken och behaglig temperatur. Nu är det dags för tisdagsgängets tur att cykla lite. Bilden ska symbolisera att jag är på språng, att tempot är högt och tittar man extra noga så syns gigantiska påsar under ögonen. Måste. Sova. Mer. För. Att. Orka.

Följ Emil direkt i din mobiltelefon

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

sova kan du göra om 2 veckor annars... ;)

soffan sa...

Hahaha, ja du ser schuuukt snabb ut ;)...