onsdag 5 maj 2010

Be The Calm In the Storm

Förra inlägget skrevs på yogamattan. Yes, så bloggnördig är tydligen jag. Men med 5 minuter innan passet skulle börja tyckte jag att jag hade tid med det. Balancen var ännu bättre än igår och nu känner jag att jag vill boka in ett till pass i veckan. Det är en sån lyx att få tillgång till alla Sportlifeanläggningar, vilken anläggning ska gästas? Tja, där det passar mig. Där snackar vi träningslyx.

Efter att ha suttit i loungen i 45 minter och snackat med Anna var det dags att ta spårvagnen hem. 2 minuter var jag i lägenheten för att byta om till löparkläder. Sprang ner till Eriksberg och hämtade ut ett paket, sprang tillbaka och lämnade paketet och byggde på med ytterligare ca 3 km. Ikväll kändes löpningen väldigt avslappnat. Tungt i kroppen, men avslappnat. Och det gillade jag.

Imorgon är det såklart jobb (jag gillar kontorstid måndag till fredag!) på agendan står bland annat ett möte med ett sånt här gäng (ja, inte hela gänget kanske). För ett par dagar sedan hade jag ett möte och snackade om toalettbesök och beställde därefter jäkligt många toaletter. Imorgon snackas det något helt annat. Variation. Så jäkla intressant projekt jag jobbar med alltså.

Inga kommentarer: