lördag 3 april 2010

"Varsugod att svettttaaaaas"

Det är härligt att vakna till strålande solsken och veta att man har en lång, ledig och antagligen härlig lördag framför sig. Eller helt ledig är jag ju inte då jag ska instruera en fullbokad IndoorWalking snart. Med mig kommer jag ha Ida och Stefan, två vänner från Gällivare som är på besök i Göteborg över påsk. Liz som satsar fullt på GöteborgsVarvet kommer också vara med och alternativträna lite. Extra kul med besök på klasserna. Under gårdagskvällens middag gick vi igenom vad jag skulle säga på klassen. Hahahaha! Efteråt blir det lunch och shopping och ikväll blir det middag. En bra lördag helg enkelt.

Jag har faktiskt lite träningsvärk sen torsdagens 14 km långa löptur. Trots att det gick väldigt långsamt har min kropp tydligen fått jobba ordentligt. Torsdagens runda inspirerade mig att springa igen. Lika långsamt, men lite längre. Kanske på söndag. Det återstår att se.

Trevlig Påsk!

1 kommentar:

Ida sa...

Det var en rolig helg och jag tycker gott du kan ta till dig av mina tips om "käcka fraser" man kan ropa ut som instruktör. ;) Tack för sällskapet kompis!