måndag 19 april 2010

Träningsplanering v 16

Nu går veckorna fort fram. Vecka 15 blev inte heller som jag hade planerat. Instruerade min RPM i måndags, sedan... Ja, vad hände sedan? Motivationen sjönk till botten i samband med lite extra jobbtimmar. Så jag vickade bort mina klasser på tisdag och de tänkta löprundorna prioriterades bort resten av dagarna. Så man kan väl säga att jag var fulladdad inför BBC där jag fick plats på Mix-Itpasset (Forza var kul och kommer köras igen i Göteborg, ska bara ta reda på vart det finns.) Min klass och sedan cykel för Jessica. 4 pass alltså. Det var inte mycket att hänga i julgranen, men helgens pass höjer upp hela veckan flera gånger om. Hur ska jag träna nästa vecka då?

Träningsplanering v 16:

Måndag: RPM (instruktör) @ Sportlife City Domkyrkan
Tisdag: Cykel60 (instrukör) + @ Sportlife City Domkyrkan & IndoorWalking60 (instruktör) @ Sportlife Backaplan
Onsdag: Löpning (lätt distans)

Torsdag: Vila
Fredag: Löpning (lätt distans)
Lördag: Löpning (fartlek)
Söndag: IndoorWalking45 Activio (instruktör) @ Sportlife Backaplan

2 kommentarer:

Martina sa...

Som jag skrev i min blogg och sa till dig igår: Helgens ABSOLUT bästa pass! Trots avsaknaden av hårdrock ;)

River sa...

Martina - TACK, blev lite nervös där när du berättade på morgonen att du körde mycket rock. Kul att det funkade utan rock, med undantag för en låt då ;) Alltid bra med nya infallsvinklar. Jag behöver vidga mina rockvyer, det vet jag om. Så ett besök på din klass är nog ett måste! :P