söndag 11 april 2010

Träningsplanering v 15.

Skrev aldrig ut någon träningsplanering för v 14, men höjdpunkten var nog torsdagens löppass. Så här planerar jag att träna nästa vecka.

Träningsplanering v 15:

Måndag: RPM (instruktör) @ Sportlife City Domkyrkan
Tisdag: Cykel60 (instrukör) + @ Sportlife City Domkyrkan & IndoorWalking60 (instruktör) @ Sportlife Backaplan
Onsdag: Vila
Torsdag: Löpning (lätt distans)
Fredag: Löpning (morgonjogg)

Lördag: BLOGGERBOOTCAMP i Stockholm
Instruera: Cykel 60 min "Push the limits"
Deltagare: Förhoppningsvis på Mattias Ögrens Mix-Itpass om jag får plats. (Är grymt nyfiken på Forza!)
Söndag: Spinning60 för Jessica Clarén @ World Class Nybroplan

2 kommentarer:

runrunner sa...

Jag håller tummarna för att du får en plats på Mix-it!! Det var verkligen jättekul! Skapligt ont i underarmarna efter att ha hållt i träsvärdet på Forzan!!

Vet du hur det funkar med platserna på spinningen på lördag? Jag körde för Therese förra året på BBC så nu skulle jag ju vilja gå på ditt pass, brukar läsa din blogg ibland så det vore ju superskoj att få cykla med dig!

Jessica Clarén sa...

jag kommer garanterat förbi och kikar! Miljoner kramar