tisdag 27 april 2010

TÄVLING - Vinn löparjacka


Nu har du chansen att vinna en fin löparjacka från Newline (Herrmodell i storlek medium).

För att deltaga i tävlingen behöver du bara skicka in en motivering om varför du löptränar till
emil.forss@spray.se. Skriv "Tävling" i ämnesraden.

Jag väljer den motivering som jag gillar bäst.

Tävlingen pågår till söndag den 2/5 kl 20.00.

(Obs! Newline har inte sponsrat denna tävling, utan jackan har jag fått när jag tecknade en prenumeration. Eftersom jag har så många löparjackor tycker jag att någon av mina läsare ska få den istället)

Ta chansen att vinna en fin löparjacka till dig själv eller någon du tycker om!

När du deltar i tävlingen godkänner du att din motivering kan publiceras på http://riverspringer.blogspot.com

1 kommentar:

E-M sa...

Jag vill ha!! Men har ju inte kommit igång med min springdebut än...så här finns ingen motivering... :-( Längtar dock till debuten ändå!! 8 år sen sist... Kram på dig!