söndag 18 april 2010

Spinning för Jessica Clarén

Ja, gräset var väldigt grönt på andra sidan. Eller egentligen mest vitt, svart och fräsch design. Worldclass Nybroplan har inte snålat på detaljerna om man säger så. Lyxig anläggning med en lyxig instruktör på ledarcykeln.

Förutom att instruera på BBC, deltaga lite på BBC, umgås med min morbror och hans tjej, äta middag och fika med Sara och Kenth, så bestod den sista pusselbiten av Stockholmspusslet att få cykla för Jessica Clarén igen. Hon bjöd på serpentinkurvor från alperna och passupplägget var intressant och något att inspireras utav. Jessica är verkligen en supercharmig instruktör och hade jag bott i Stockholm hade jag köpt klippkort på hennes pass. Hennes sätt att använda rösten är så bra att jag till och med tog den för att vara en del av låten en gång. Jag skrev till henne på facebookchatten tidigare ikväll att den där låten där de sa "easy easy" var bra. Det visade sig att det var hon själv som sa det i mikrofonen där och då. Proffsigt!

Inga kommentarer: