torsdag 22 april 2010

Smygpremiär - GöteborgsVarvet 2011

I dagarna får tusentals Varvslöpare hem sitt startbevis tillsammans med löpartidningen Varvet. Ett brev om smygpremiär av anmälan inför 2011 års lopp följer också med. När jag kom hem från jobbet ikväll hade jag visst fått ett brev av mig själv. Typ. Nu är det ganska exakt 4 veckor till GöteborgsVarvshelgen och även om jag var med och jobbade i organisationen förra året under min projektledarpraktik, så är det på en helt annan nivå i år när jag är anställd. I år har jag ingen möjlighet att springa, men det gör inte så mycket. Mitt mål skulle vara att springa under 1:38 och till den formen är det långt. Väldigt långt. Istället ska jag och mina kollegor se till att du som springer får uppleva en bra evenemangshelg.
Ska du springa GöteborgsVarvet i år?

Inga kommentarer: