onsdag 7 april 2010

Skönt när slasket är borta

Som ni märker har bloggen inte uppdateras speciellt mycket de senaste dagarna. Eller kanske de senaste veckorna? Jag har nog sprungit in i en bloggmotivationssvacka, men ska försöka ta mig ur den rätt snart hade jag tänkt. För jag gillar ju den här bloggen. (Fast det hade ju varit nice med ny design)

Under våren kommer jag med stort nöje fortsätta testa Crafts löparkläder och kvällens lätta löprunda ner till Eriksberg sprangs i nytt från topp till tå. Premiär för tunnare kläder med andra ord. Ikväll sprang jag en bit längs the river. Soligt och friskt i luften, precis så som jag vill ha det.

Senare ikväll kommer det dyka upp ett inlägg om Sportlife Konvent 2010, sisådär 1,5 vecka försent.

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

now we're talking. ska du med på en virtuell pw? 30 min bara!!!

River sa...

men jag har just duschat!