onsdag 7 april 2010

Sagt och bloggat om mina pass på Sportlife Konventet

Jag är långt ifrån ensam Sportlifeinstruktör som bloggar och alla mina kollegar har varit bättre än mig på att uppdatera (jag kommer få svårt att behålla titeln som Årets bloggare på Sportlife det här året).

Miss-Nea var snabb att blogga om sin dag under rubriken
"Sportlife rockar!!"och så här skrev hon om mitt indoorwalkingpass:

"Indoor Walking - Wow! Här var dagens endorfinklass. Så grymt upplägg! Rolig, peppande musik med ett tydligt tema. Svårt att beskriva hur himla kul det var men för mig var detta dagens höjdpunkt. Helt enkelt den klass jag gillade bäst (om jag nu ska välja någon)."

Behöver jag säga att Linnéa med dessa rader gjorde min söndag! Tack!

Bodyandsoul var även han snabb att uppdatera som sina upplevelser under rubriken "Sportlife Konvent - Så bra var det!!" och det här ville han skriva ner i hans blogg:

"PUSH THE LIMITS
Jag skrev inför konvetet att jag hört mycket gott om Emil Forss cykelklasses men jag har tyvärr aldrig kört för honom. På konventet gjorde jag det. Emil har tagit till sig de verktyg vi har att jobba med inom pulsbaserade cykelklasser, han använder de olika cykelteknikerna, pulsintesitetet, activiosystmet på ett föredömligt sätt! Jag är väldigt kräsen när det gäller cykelinstruktörer men Emil fick med sitt val av musik och coaching mig att ta i så att jag nästan spydde! Hans klass var bättre än den två cykelklasser jag var på på NIKE-konventet!"


Tack Johan! Det är nästan så att jag hoppas att någon från NIKE-konventet läser här ;)

Carro har visserligen ingen blogg längre, men jag tar mig ändå friheten att publicera hennes mail här:

"Hej Emil!

Ville bara tala om att (jag är partisk jag vet..), att ditt indoorwalkingpass var min "highlight" igår på konventet. Musiken var makalöst bra. Sättet du presenterade varje ny utmaning och hur vi skulle ta oss an varje låt. Hur du fick oss att kämpa hela vägen upp på fjället. Helt enkelt fantastiskt!!!!

Kram Caroline"


Tack! En av mina "highlights" under dagen var att få ha dig som deltagare på båda klasserna!

Nu kanske du sitter och småler för dig själv och tycker att jag är ego som samlar detta i ett inlägg. Då kan jag tala om för dig att jag också är smart som tar till vara på de sociala mediernas möjligheter. Vem vet, rätt person kanske läser det här inlägget om ett halvår eller om två år?

Inga kommentarer: