torsdag 15 april 2010

River agerar eventfixare

Imorse hade jag och mina kollegor ett trevligt frukostevent för våra sponsorer och samarbetspartners tillsammans med Älvstranden i deras fina lokal Älvrummet. Den tidiga morgontimman innebär att jag jobbat 10 timmar idag och är nu på väg hem, med kavajen tryggt förvarandes i en påse. Jag föredrar sportjacka framför kavaj om jag säger så :). Måste förbi stan och göra lite fåfänga ärenden, som att köpa nytt hårwax och lägga mig i solariet för att steka till mig lite. Imorgon åker jag till huvudstaden. Mer om det senare ikväll. Jag tycker också att vulkanen på island ska lugna sig down några snäpp så att sara och kenth kan åka till boston och springa marathon. Lycka till!

Följ Emil direkt i din mobiltelefon

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

ja jäkla island!! kul att eventet gick bra och lycka till i helgen. jag blir nog kvar i sthlm!!

River sa...

OM du blir kvar i Stockholm hoppas jag att jag ser dig på BBC som minglande gäst (om det är tillåtet???) och att du sitter på en cykel bredvid mig på Jessicas klass och följer med och fikar efteråt! Men vi hoppas ju såklart att du kommer iväg till USA.