torsdag 29 april 2010

Peppa och att bli peppad

Jag skrev lite peppande rader till en vän på facebook, som kände att tidshetsen inför GöteborgsVarvet gjorde sig påmind. Jag känner igen känslan. Har man ett uppsatt mål kan det lätt bli stressat om man tränar för lite, men man kan också bli stressad om man tränar mycket, men tiderna säger att det går för långsamt.

"Tack för peppet. Du är bäst! Nu sticker jag ut & kutar en vända :-D Kram!"

Skrev hon i sitt mms som också innehöll en bild i löparoutfit. :)

Även om jag kände att jag kunde peppa en annan och ge kloka råd, så satt jag här själv och velade om jag skulle skita i kvällens löprunda, men då får jag detta sms

"Sugen på intervaller eller backträning ikväll? Hade tänkt köra de imorgon men är du på ikväll så kan ja ju planera om lite :)"

Tja, vad svarar man på det? Jag svarade backträning, så efter mitt första möte som Forss Event (igår kom F-skatten!!!) ska det stickas ut och springas backträning.

Peppa andra och var öppen för att bli peppad är dagens råd här på River Springer.

1 kommentar:

Humlan sa...

Vad du är go! =) Pressen liksom bara rann av mig som från ett paraply efter dina kloka rader, tack! Det kändes roligt och lättare att kuta idag, i morgon blir det milen. Men jag såg att du utelämnade min fina bild jag skickade, haha kanske var lika bra för jag klär inte i material som slickar sig efter benen ;)

Som skrivet innan, jag vill ha en grillutekväll snart, fundera på det!
Kram!