fredag 16 april 2010

Påväg till Blogger Boot Camp 2010

Jag var beredd att SJ skulle ha sålt min plats till någon stackars vulkandrabbad flygresenär, men centralstationen var inte det kaos jag väntade mig. Det var förhållandevis städat. Och här i första klass är det stora fotöljer och ett lugn som jag gillar.

Imorgon arrangeras årets stora träningsevent för Sveriges träningsbloggare och bloggläsare. Som jag skrivit tidigare kommer jag instruera en klass och det ska bli riktigt roligt att köra för ett gäng bloggare. Detta blir mitt första gästspel på ett annat ställe än Sportlife Göteborg. Förhoppningsvis inte mitt sista. Visserligen kommer eventet hålla till på Sportlife Östermalm, så jag kommer antagligen känna mig hemma där. Sportlife ligger inte bakom detta event, utan sponsrar med sin lokal. Det är tre grymma entreprenörer som skapat en träningsupplevelse, antagligen efter att de såg att efterfrågan för sådana här event finns. Jag är säker på att Blogger Boot Camp kommer bli ett återkommande träningsevent.

Jag ska instruera en cykelklass på 60 min, vilket är mitt favoritformat på cykelklasser. Då finns det tid och utrymme att göra ett grymt passupplägg. BBC-deltagarna kommer få köra precis samma upplägg som jag presenterade på Sportlife Konvent, så det blir "Push the limit" för hela slanten. Lite lite omarbetad, men i stort sett samma pass.

Jag säger bara imorgon kl 16.00 kommer deltagarna få en spark i baken, för att orka mera och uppnå träningsglädje! ;)

4 kommentarer:

Åsa sa...

Välkommen till storstan! :D
Det ska bli så kul att träffa dig igen.
Ses i morgon!
Kram

River sa...

Åsa - Tackar :) Ja detsamma, då kanske vi hinner byta några fler ord för jag antar att du inte ska vara värdinna denna gång också ;)

kram

Magnus sa...

Haha! Vilken avslutning på inlägget- sånt gillar jag! Det är klös i River;)

River sa...

Magnus - Haha, eller hur! :)