tisdag 13 april 2010

Nike Summerized Men´s Windrunner Jacket

Summerized!!!

Efter att ha jobbat en timme längre än heltid och fikat med en gammal klasspolare, sprang jag snabbt ner till Stadium i Nordstan för att se om något nytt kommit in. Direkt drogs mina ögon till något snyggt, något vitt, något orange.
Där och då bestämde jag mig för att den skulle få följa med mig hem. Så nu är jag ägare till en Nike Summerized Men´s Windrunner Jacket. Expediten i kassan upptäckte att jackan var larmad på tre ställen och påpekade detta. Jag var snabb och kontra med att det antagligen är så för att den var så sjukt snygg. Hon var inte sen att hålla med.
799 kr (fick dessutom 10 % rabatt på det priset då det var medlemsdag) är den helt klart värd, trots att den är tunnare än tunnast och får plats i en liten påse om man vill förvara den där under tex en resa. Färgerna på min jacka finns inte på Nikestore, men den som är helsvart är inte helt fel den heller. Kolla in den här >>

Idag vickade jag bort båda min klasser för att kunna jobba över och varva ner på ett schysst sätt efter det. Jag har hört från många håll att jag håller för många klasser just nu, med tanke på hur mycket jag jobbar. Känslan av så lite ledighet är stressande, så jag håller nog med dom som tycker att jag borde dra ner på instruerandet. Det tar alldeles för mycket tid, även om jag älskar det. Problemet som återstår nu är vilken klass jag ska lämna bort? Åhh.

4 kommentarer:

Dunceor sa...

Jag älskar windrunner jackorna, de är så jäkla snygga. Jag äger själv tre st och blir väl shoppa lite fler i NYC i maj =)

Jennie sa...

Kör du fortfarande spinningen på tisdag? Ska försöka ta mig en gång i veckan nu på spinnigpass :)

Hoppas du fortfarande har tisdagarna kvar, tycker om upplägget på dessa som du har!

River sa...

Dunceor - Ja, riktigt rikigt snygga.

Jennie - Yes, varje tisdag (om jag inte behöver jobba eller är borta på ngt annat) men så gott som varje tisdag är jag på City Domkyrkan och har pass.

soffan sa...

Äh, dra ner på det andra jobbet istället vettja :)!