söndag 25 april 2010

Nike Lightweight Two-in-one Men´s Running Shorts

I förmiddags instruerade jag min IndoorWalking45 Activio-klass, som jag har varannan vecka. Denna söndag var det rätt dåligt deltagande och salan var endast halvfull. Våren är här och nyheten om IndoorWalking har börjat lägga sig. Nu gäller det för mig att jobba hårdare så att klassen inte är så här varje vecka. Jag körde på och riktigt längtade till sista låten skulle börja. Min absoluta favoritavsluning. Vad händer då? Jo, skivan börjar hoppa och den sista låten med absolut mest power uteblir. Istället får det bli en nödlösning och inte alls samma tryck. Eftersom jag har sagt bort min fasta tisdagsklass, och min fasta lördagsklass (som jag hade varannan vecka) är detta den enda IndoorWalking jag kör - dags att göra ett grymt passupplägg som gör att deltagarna vill komma tillbaka!

På bilden har jag mina nya shorts som jag köpte tidigare i veckan. Nike Lightweight Two-in-one Men´s Running Shorts syns i Nikes reklam med Joel Kinnaman som modell. Riktigt snygga löparshorts, som har ett par tunna tights isydda på insidan. Kostar 350 kr och finns bland annat på Intersport. Jag har en liknande modell från Craft, som jag gillar väldigt mycket, så det känns som att dessa kommer bli nya favoriter i träningsgarderoben. På fötterna har jag sköna och snabba Nike Lunar Elite+, som jag fått från Nike i påskpresent. Kanske skriver några rader om dessa när jag tränat i dem lite mer.

Inga kommentarer: