torsdag 8 april 2010

Jorden runt på 40 dagar med Joel Kinnaman



Jag är svag för bra reklamfilmer, och när jag såg denna reklamfilmen för första gången fastnade jag direkt. Don´t think, run. Jag är svag för stora sportföretags olika slogans.

Just nu pågår en tävling på www.aftonbladet.se/nike där man kan rapportera in sina insprungna kilometrar och tävla om att vinna resor.

- Man behöver inte vara en van löpare för att vara med, vi hjälps ju alla åt. Ingen kan springa runt jorden på egen hand. Jag är själv ingen superlöpare, min uppgift är att agera lagledare genom att pusha och peppa deltagarna, säger Joel.

För att delta i tävlingen behöver man Nike+ och sportkit/iPod Nano alternativt ett Sportband. Anmälan till utmaningen görs via
www.aftonbladet.se/nike Där kan man även värva sina kompisar att delta, följa tävlingen samt få tränings- och musiktips.

Jorden runt på 40 dagar pågår mellan 25 mars kl 12:00 och 3 maj kl. 12:00.

2 kommentarer:

Fitnesscoachen sa...

Om inte annat så är han ju sjuuukt snygg den där Joel...

River sa...

Hans jacka, skor och shorts är iaf sjukt snygga! :)