söndag 18 april 2010

Fidbäck

Det jag var mest nervös inför denna helg var att läsa om vad folk skulle skriva om mig och mitt pass. För väljer man att instruera på ett träningsbloggkonvent får man liksom vara beredd på att det kommer skrivas en hel del om en. Och det är det jag gör nu. (Ja, jag googlar mig själv. Haha) Än så länge blir jag glad av det som skrivs. Mitt pass verkar ha varit ett uppskattat inslag under helgen.

Kan man bli annat än glad rakt igenom av
Emliscious ord:

"Jag vill höja River springers- spinningpass till skyarna! Tveklöst det roligaste spinningpasset jag kört- så grattis till alla er som bor i Göteborg och som kan gå på hans pass! En inspirerande kille, som vet hur man motiverar deltagarna. Han kom hela tiden med uppmuntrande tillrop och med målbilder, små instick och tankar som behöll allas glöd. Verkligen bra gjort med tanke på att detta var dagens sista pass- och trots att jag då hade över 3 timmar träning i kroppen ville jag ha mer- tack vare honom! Dessutom var det ett väldigt professionellt pass, med allt från en väldigt speciell inledning till väl genomtänkt musik! MVG++ i bedömning!"

Tack för din och alla andra kommenterar efter passet. Imorgon instruerar jag RPM på hemmagymmet och det gör jag med en stoor boost socker (ni som lyssnade på Fridas grymma föreläsning vet vad jag pratar om) i själen.

9 kommentarer:

mattias sa...

Gött, jag hoppas verkligen jag får chans att testa ditt pass nångång när jag är på landets framsida.

Carol!ne sa...

Jag tycker det var som sagt lite synd man inte fick testa cykla för dig men en annan gång:D Kul att ses i verkligheten iaf.

ÄtaTränaKämpa sa...

Så roligt att träffa dig i helgen, även om jag fortfarande grämer mig över att jag missade ditt pass. Men, jag räknar kallt med att inbjudan står kvar för att få köra ett pass för dig nere i Göteborg, verkar dessutom vara ganska många från helgen som är sugen på en roadtrip just för att få köra en klass för dig :)

Tove sa...

Shit, du är ju så poppis nu att jag funderar på att sälja morgondagens passbokning till högstbjudande ;) .

Du ÄR bra så ta till dig av all fidbäck och beröm.

Vi ses (om jag inte får min passbiljett såld :)) ) !

River sa...

Mattias - Bara höra av dig! Och säger detsamma. När och var brukar du köra klasser?

Caroline - Ja, det var lite synd. Men har du vägarna förbi landets framsida (det var mattias som sade det) så är det bara höra av dig så bokar jag in dig som gäst.

Ätatränakämpa - Ni är ju galna som planerar en roadtrip för en sketen cykelklass ;). Men vem vet, kanske kan bli ngn till klass om jag får med mig ngn kollega som vill köra ngt roligt med er. Vi får se, du kan räkna varmt med att en inbjudan står öppen. Bara säga till så bokar jag in dig också :)

Tove - Haha eller hur, hoppas att du inte fick din biljett såld. Tror inte att Sportlife skulle uppskatta att biljetterna till klasserna hamnade på svarta marknaden ;). Men vill du ta med dig en kompis eller kollega ngn gång är det bara att säga till. Vi ses imorgon då.

River sa...

Och jag insåg just att jag sprider gästplatser hej vilt här. 4 platser i samma inlägg. Måste vara rekord. :)

Anki sa...

Skoj att ses i helgen!

Om erbjudandet står kvar så är jag väldigt intresserad av att få Göteborgsvarvet-tidningen..

Hoppas du får en fin vecka!

Miranda sa...

Jag gillade ditt pass Emil! Jag är ju ingen spinningfantast överhuvudtaget, jag tycker oftast att det är pina. Men tusan du fick mig att jobba upp pulsen ändå! Grymt bra ! :)

River sa...

Anki - fick ditt mail - snart får du ngt i brevlådan.

Miranda - Jag gillar när jag lyckas få folk som tycker spinning är en pina att kämpa och faktiskt genomlida, och kanske tycka om passet. En av de finaste kommenterar jag fått under min instruktörskarriär var "Jag hatar spinning, men det här var fan helt okey, tack!". Lycka til med löpningen!