söndag 11 april 2010

Bra söndag

Dagen har börjat bra med en näst intill full IndoorWalkingklass på Sportlife Backaplan. Jag hade några sportlifekollegor i teamet, som hjälpte till att höja stämningen ett snäpp. Det är riktigt roligt när kollegor kommer och gästar ens pass. Jag själv måste bli bättre på det. Efteråt var det planerat att jag skulle instruera min konventcykelklass, men det tyckte uppenbarligen inte medlemmarna var någon bra idé, för intresset var så lågt att klassen fick ställas in. Jag kan inte minnas när det hände senast, men jag gråter inga floder för det. I ärlighetens namn hade ytterligare en timmes träning varit 30 minuter för mycket denna söndag. I skrivande stund ligger jag i soffan i personalrummet och softar lite innan det är dags att ses med en vän, som det var riktigt länge sen jag träffade. Så det ska bli kul att träffa han och uppdatera varandra över en kaffe. Trevlig söndag på er!

Följ Emil direkt i din mobiltelefon

Inga kommentarer: