lördag 17 april 2010

BBC 5 - Min klass

Då var klassen färdigcyklad och det var ett grymt gäng som fyllde cykelsalen. Activio hade installerats igårkväll, så vi passade på att inviga systemet på samma gång. Trots att det var sista klassen för dagen var det fullt ös där det skulle vara fullt ös. Det märktes att det var ett gäng träningskompetenta (finns det ordet?) människor som satt på cyklarna, för trots att halva gänget inte cyklat med activio innan så prickades pulszonerna in. Jag hade skitkul och är riktigt nöjd med min insats. Alla otroligt härliga och närvarande deltagare som var med idag ska ha massa cred för deras insats! Nu ska jag till lägenheten, vila lite och sedan blir det middag. Imorgon fortsätter BBC med pilates, men jag väljer sovmorgon istället.

Följ Emil direkt i din mobiltelefon

10 kommentarer:

Träningsglädje sa...

haha emil, nu låter du som en av domdära!!!!!!

Suzan sa...

Tack för en fantastisk klass!
/Suz med tatueringarna

River sa...

Träningsglädje - Nu förstår jag inte :)? Det enda som saknades var du - bloggdrottningen :P

Suzan - Tack :) Och tack själv för att du var med, bra ös från din sida!

Sofia sa...

Ett riktigt bra pass, det var ju bara att ösa eftersom det var det sista passet för dagen :)

Mattias sa...

Verkligen glad att jag fick plats på ditt pass idag. Kör ju inte spinning så ofta, men det kan mycket väl bli så att jag försöker få in det lite oftare. Du har verkligen en skön stil när du instruerar. Hoppas jag har möjlighet att gå på dina pass igen. Vore kul att testa indoor walking någon gång i framtiden

jessica Clarén sa...

Vi ses i eftermiddag! Jag e på plats från 1630 tror jag.
Så jäkla kul att det gick bra!

KRAM
Jessica

Lotta sa...

Tack för dagens bästa pass!! Grym musik, grymt upplägg och en j*kligt grym instruktör! :) *bugar och bockar*

Elin sa...

tack och bock för klassen igår..

Sanna sa...

Tack för ett riktigt bra pass! Härligt att verkligen få ge allt på sista passet för dagen!

coyntha sa...

Tack för ett jättebra pass!!
Det var så bra avslutningen....

kram