söndag 14 mars 2010

Träningsplanering v 11

Vecka 10 var helt enligt planerna, med undantag för dagens uteblivna fartlekspass. Och så agerade jag ju flytthjälp igår, vilket ÄR träning. Inför nästa vecka är jag lite splittrad. Jag vet inte helt hur den kommer bli. Jag vet att det kommer bli mycket på jobb. Men jag vet också att jag måste öva koreografi inför RPMrelease 46 och träna in båda mina klasser inför Sportlifekonventet. Puh.

Träningsplanering v 11:

Måndag: RPM (instruktör) + öva koreografi @ Sportlife City Domkyrkan
Tisdag: Cykel60 (instrukör) + öva koreografi @ Sportlife City Domkyrkan

Onsdag: Löpning (intervaller)
Torsdag: Löpning (löpskolning + lätt distans)
Fredag: Öva koreografi
Lördag: IndoorWalking45 (instruktör) @ Sportlife Frölunda
Söndag: Jobbar på
GöteborgsVarvets Seedningslopp (Eventuellt öva koreografi)

Inga kommentarer: