söndag 7 mars 2010

Träningsplanering v 10

Vecka 9 gick väl inte heller till historiens bästa träningsvecka direkt. 4 träningsdagar istället för 6 planerade. På torsdag var jag slö och på lördag var jag tvungen att ställa in på grund av tidsbrist. Roligaste passet var fredagens pass med Anna! Jag tittade i min träningsdagbok från 2008 och då tränade jag ca 4 dagar per vecka och det var då jag var i bäst form både utseendemässigt, men framför allt löparmässigt. Jag ska fokusera på alla viktiga hörn i Träna-Äta-Vila-triangeln. För det spelar ju ingen roll om jag tränar 6 dagar i veckan om jag sover för lite eller äter dåligt. Då blir det bara pannkaka iaf.

Träningsplanering v 10:

Måndag: RPM (instruktör) @ Sportlife City Domkyrkan
Tisdag: Cykel60 (instrukör) team med
Andréa @ Sportlife City Domkyrkan + IndoorWalking60 (instruktör) @ Sportlife Backaplan
Onsdag: IndoorWalking45 (instruktör) team med Fredrik & Löpning (lätt distans) @ Sportlife Frölunda
Torsdag: Vila
Fredag: Löpning (löpskolning + lätt distans)

Lördag: Vila
Söndag: IndoorWalking45 Activio (instruktör) @ Sportlife Backaplan + Löpning (fartlek)

2 kommentarer:

J sa...

Bra sömn och bra mat= med bra träning och bra resultat :)

Linda sa...

Ja, det är viktigt att sköta alla bitar.
Vad är "lätt distans"?