tisdag 2 mars 2010

Speedplay

I skrivande stund gör jag om mixmeisterfilen, så att den går att brännas ut på skiva och laddas in på min ipod. Trots tidsbrist är jag rätt nöjd med musikmixen som innehåller en hel del starka låtar. Jag ser detta fartlekspass som ett tillfälle att testa flera grymma låtar inför mina konventpass som jag ska börja fixa med. Det börjar bli hög tid för det också.

Imorgon börjar jag arbetsdagen med ett frukostmöte på stan och avslutar arbetsdagen med ett möte på stan, följt av dubbla klasser. Träningsväskan är inte packad med dubbla uppsättningar träningskläder och skor (önskar den var det), men när den är det kommer den få följa med genom hela Göteborg.

Innan jag somnar ska jag läsa några rader i min nya träningsbok om löpning som jag fick på utbildningen. Snacka om att helgen var en boost för mig.

Önskar er en grym träningsvecka!

Inga kommentarer: