måndag 29 mars 2010

Snart klass med måndagsgänget

Ni kanske är sugen att läsa om helgens konvent? Det kommer ett inlägg snart om det. Just nu står jag på hållplatsen påväg till gymmet för min måndags-Rpm. Jag vet inte om det är pga helgen, men just nu är jag så sjukt sugen på att riva av min bästa Rpm-prestation någonsin. Jag hoppas att deltagarna känner samma sak. För då mina vänner kan det bli magi. Jag kör alltid Rpm på måndagar. Hur brukar din måndagsträning oftast se ut?

Följ Emil direkt i din mobiltelefon

6 kommentarer:

Sara sa...

Står på hållplatsen? Att du inte cyklar istället. Dels så går det fortare och så får du automatiskt mer träning.

River sa...

Sara - Köper du en cykel till mig så visst :)?

Sara sa...

Oj oj oj vilken dålig ursäkt. Du har väl ett arbete och kollektivtrafiken är knappast gratis, så nog har du råd alltid, om du vill... ;)

Sjukt bra "gratis" motion får man iaf.

Cizzi sa...

Jag vill veta ALLT om konventet =)

Johanna sa...

Tack för en grym måndagsklass Emil!! Längtar redan till näst, nästa måndag! /Johanna

River sa...

Johanna - Tack själv för grymt deltagande! :) C ya!