tisdag 23 mars 2010

SH-M086L

...hette tydligen mina cykelskor som jag spontant köpte idag.

Jag har länge gått och tänkt på att köpa nya cykelskor. Mina har varit pinsamt fula, och dessutom en storlek för stora, då de köptes för 400 kr på en superbillig rea uppe i Gällivare. Efter säkert 4-5 år förtjänade jag ett par nya.

Jag ska väl erkänna att jag inte har gjort ngn vidare research vilka märken som är inne, hur prisbilden ser ut och vilka märken man inte bör köpa. Jag gick helt enkelt på hur de satt på foten och hur de såg ut. Och de satt bra och var snygga.

Testklassen av "Push the limits" gick jättebra. Jag är nöjd med alla låtarna, det är bara lite övergångar som ska finslipas och så ska jag gotta ner mig i musiken, analysera och planera. Roligt att mina tisdagsdeltagare verkade gilla klassen, med tanke på den spontana applåden direkt efter sista finallåten och alla lovord som följdes när de var påväg ut från salen. Rent ansträningsmässigt var det MYCKET ansträngt.

Jag glömde nästan bort att jag var tvungen att skynda mig till spårvagnen för att åka till nästa gym och köra en fartlek på IndoorWalkern med deltagarna där. Benen kändes darriga under klassen, speciellt i positionen "semiflex".

Imorgon instruerar jag nya releasen av RPM46 på Sportlife Backaplan tillsammans med Linnéa. Just nu har vi 5 platser lediga, så det finns plats för dig.

1 kommentar:

Träningsglädje sa...

snygga skor och kul att klassen kändes bra!