tisdag 9 mars 2010

Mycket spring på jobbet, och efter jobbet

Efter en intensiv dag på jobbet med stenhårt fokus på vårt första race för iår, var jag en aning ofokuserad när jag satt på spårvagnen och försökte memorera låtarna som jag fått från Andréa, kedjans mesta marathonlöperska. Det var lite svårt, men när vi väl började cykla så satt tidsangivelserna bra och det var en sköna trappor som vi tog oss uppför. Förutom att Andréa är väldigt bra på att springa vet jag att hon har grym teknik och är proffs på pulsupplägg, så hon kändes given på en teknikklass.

Om jag ska vara ärlig så kände jag mig väl inte allt för peppad att åka till nästa gym och instruera en IndoorWalking, men på något sätt blev jag på så bra humör när jag träffade mina fina vänner Mats & Linda (Och Frank också såklart) på spårvagnen mot Hisingen Island. Jag ville mest följa med dem, men jag visste ju att en hel klass väntade på mig. Och när halva gänget redan sitter och väntar utanför salen när man kommer till gymmet kan man inte annat än bli ännu mer peppad att göra sitt bästa. Och visst blev det en rolig klass, iaf från min sida av salen.

2 timmar träning till träningsdagboken (och till träningstävlingen på jobbet)

Nu inträder snart mitt datorförbud, så det är dags att äta lite kvällsmat och sedan sova.

Inga kommentarer: