onsdag 10 mars 2010

IndoorWalkingteam

Bild lånad från Miss-Nea, min RPM- och IndoorWalkingkollega, kolla in hennes blogg!

Dagens träning blev 3 låååånga kilometer (hela bloggvärlden kippar efter andan) på löpbandet, följt av 1 km powerwalk innan min och Fredriks teamklass i IndoorWalking på Sportlife Frölunda. Vi körde halva klassen var och tyckte helheten blev riktigt bra. Det var inspirerande att teama med Fredrik, som är riktigt duktig. Han sa massa smarta saker som jag ska "låna" ;)

Den billigaste utbildningen är att lära sig mer av sina kollegor. Så om du är instruktör (jag vet att ni är många som läser här) så vill jag tipsa om att besöka dina kollegors pass ibland, eller köra tillsammans. Jag försöker göra båda delarna. Och jag tycker att det är lärorikt.

Nu ska jag sova. Jag har en känsla av att morgondagen kommer bli rätt intensiv, så lite extra sömn är nog bra. Mitt datorförbud fungerar! 12 min kvar... dags att avsluta...

2 kommentarer:

NEA sa...

Tack för reklamen! ;) Apropå teama, du har inte lust att köra RPM-release den 24/3?

mikael sa...

Vad tror du om att köra ultralöpning även i sommar längs Bohusleden som vi gjorde förra sommaren?