måndag 1 mars 2010

How far we´ve come

Idag har jag varit lite halvt halt i mina underben på grund av gårdagens hårda träning. Jag är ju inte alls van att trycka i på det där sättet just nu och tänka så på teknik i löpsteget med fotisättningar och sånt. Var lite osäker på hur det skulle kännas att cykla, men det gick förvånansvärt bra. Och efter passet kändes det nästan bra i benen. Dom gillade väl att lite extra blod sköts ner till musklerna.

Idag hade jag mixat hej vilt från från flera olika releaser, och visst var mina favoriter med (Cascada i både låt 3 och 7!), men jag har fler favoriter och har tänkt byta ut någon låt till nästa vecka för att överaska deltagarna. Dagens mix var kanske lite föör förutsägbar. ;)

Dagens guldstjärna får tjejen som aldrig hade testat spinning innan och som klarade att hänga med galant och dessutom hade helt okey teknik med tanke på att det var första gången. Det är roligt att se!

Syrran får också en liten guldstjärna för att hon följde med. Det var ju faktiskt hon som introducerade mig för spinning när jag bodde i Norrland. Så egentligen är det henne ni ska tacka (eller skälla på) för att River har gett sig in i branschen. Efter ett års upphåll hängde hon också med rätt bra.

Syrran gillar att prata och gör det oftast rätt högt. Föreställ er detta scenario: Vi sitter på en fullproppad spårvagn när syrran utbrister.

- "Fan, vad det gjorde ont i röven!!!" (flera vänder sig om och tittar på oss)

(konstpaus)

- "Men det var det värt!!!" (flera vänder sig om och tittar på oss igen)

Bror och syster som varit och kört ett stenhårt cykelpass eller något helt annat?

Nu ska jag duscha, äta och sedan sätta mig och mixa ihop en fartlek till morgondagens cykelpass.

6 kommentarer:

Lissi sa...

Haha! Go Hanna! :)

Linda sa...

Haha. Jag älskar att din syster säger vad hon tänker och tycker alltid. Ännu mer älskar jag att du blir så generad och tycker allt är pinsamt. Jag kan ju bara tänka mig hur irriterad du var efter detta uttalande. I looove Hanna Forss!

River sa...

Lissi - Yes Go Hanna

Linda - Jag blev inte genererad, vi satt och skrattade åt det efteråt. Jag säger som vår vän Mats; "Du känner inte mig!!" ;)

Fummelfot sa...

Haha, skönaste kommentaren! ^^ Så är det ju, när man sitter på vagn/buss (inte för att jag brukar tjuvlyssna... :P) så kan man höra de mest underliga uttalanden, som förmodligen har helt naturliga orsaker, typ spinningpass, men det tänker man ju aldrig på då. :P

Mary sa...

Haha - skön kommentar!!

Jag körde också 3an och 7an på mitt pass på Stigan i måndags

Synd!!!! att du inte kan teama den 19/3... men är man hårt arbetande springnisse som du så är man :)

Hauz of GuGu sa...

din lillsyrra e en född komiker (utan att veta det sj)! ^_^