onsdag 17 mars 2010

Ännu tröttare efter träningen

Jag klarar inte av att vara vaken längre. Kroppen skriker efter sömn och vila. Passet med Lizan gick väl sådär för min del, men det var grymt kul i alla fall. För Lizan var grym och det var kul med sällskap. Vi joggade några km och värmde upp, följt av 10 min löpskolning (jag gillar löpskolning!) för att sedan ta oss an några härliga intervaller. Jag hade tänkt mig lite längre intervaller på den perfekta intervallrakan, men stora vattenpölare hindrade oss, så för min del blev det 6x250 m. Sen sa kroppen stopp och jag började jogga ner medan Lizan slutförde passet på ett grymt sätt. Nästa vecka ska vi också köra ett kvalitetspass ihop, funderar på om jag ska snickra ihop lite backträning, perfekt med naturlig löpstyrka i backe.

2 kommentarer:

Andréa sa...

Vad är der för perfekt raka? sounds intressant! :) Kanske ett pass ihop där? du är ju coach nu, jag måste ju se vad du går för ;)

Anna (Orka mera) sa...

Gaah, vad jag blir avis på alla som springer så där seriöst. Med löpskolning och allt. Det skulle jag verkligen behöva. Måste bara hitta någon som kan skola mig först :)